O nas
STRONA GŁÓWNA >>

Dzisiaj jest Poniedziałek, 19 Listopad 2018 r. Imieniny: Elżbiety, Faustyny, Pawła

Co nowego?

Mandaryna - Mandarynkowy Sen.Com2me

22 sierpnia 2005 ukazuje się druga płyta MANDARYNY - najpopularniejszej obecnie w naszym kraju, rodzimej wykonawczyni dance.
Ostatni rok był dla Niej rokiem nowych doświadczeń i wyzwań. Po wydaniu debiutanckiego albumu , ogromnym sukcesie utworu "Here I Go Again" i dziesiątkach koncertów, przyszło uznanie publiczności, które objawiło się przyznaniem nagrody ESKA MUSIC AWARDS 2005 w kategorii Artystka Roku, oraz nagroda Festiwalu TOP TRENDY 2005 za jedną z najlepiej sprzedawanych płyt w minionym roku. Nagrody te były i są tym cenniejsze, że przyznane zostały przez fanów i słuchaczy.
Na początku bieżącego roku rozpoczęły się prace nad nowa płyta. Zapowiedzią zbliżającego się wydawnictwa jest singiel "Ev'ry Night", pretendujący również do nagrody Bursztynowego Słowika i Słowika Publiczności podczas festiwalu SOPOT 2005. Ale jeszcze przed rozstrzygnięciem konkursu, na dwa tygodnie przed Festiwalem, ukaże się drugi album wokalistki pt. "Mandarynkowy sen". Płytę juz po raz drugi produkują: Harald Retinger i Uli Fisher - para niemieckich producentów, znanych ze współpracy z MANDARYNĄ przy jej debiutanckim albumie. Na płycie tej znajdą się zarówno premierowe kompozycje jak i sprawdzone covery w zupełnie nowych, często zaskakujących wersjach. Obok znanego z radiowych (Radio RMF FM, Radio ESKA i lokalnych) i telewizyjnych anten (TVN, VIVA Polska, 4 FUN TV) utworu sopockiego: "Ev'ry Night" , nabywcy płyty znajda również cover zespołu 2+1 "Windą do nieba", "A Spaceman Come Travelling" z repertuaru Chrisa de Burgha i "You Give Love A Bad Name" z repertuaru grupy Bon Jovi. Szczególne emocje wśród fanów wzbudził zwłaszcza cover Bon Jovi. Fanów grupy zapewniamy jednak, że przerobiona i zaśpiewana przez Martę wersje dance Jon Bon Jovi akceptował osobiście.
Prawdopodobnie to ten utwór właśnie będzie kolejnym singlem promującym album nie tylko w kraju, ale również na rynkach międzynarodowych. Dlatego też szczególnie ważne będą prace nad drugim teledyskiem Artystki, którego premiera w Polsce jest przewidziana na początek września. Pozostałe, premierowe utwory na płycie zostały zarejestrowane w językach: angielskim, polskim i hiszpańskim.
Nowe wydawnictwo MANDARYNY będzie wydawnictwem nietypowym. Nakład pierwszych 35 000 egzemplarzy, uznawany oficjalnie za wynik złotej płyty, będzie nakładem limitowanym w "Ludzkiej cenie", ze specjalnie przygotowaną, trójwymiarową okładką. Kolekcjonerów i miłośników wyjątkowej poligrafii zachęcamy wiec do kupna płyty w pierwszych dniach od premiery (22.08) w ograniczonej, limitowanej wersji.

Tracklista:
1 Ev'ry Night
2 Windą do nieba
3 You Give Love A Bad Name
4 A Spaceman Came Travelling
5 Po prostu chcę (I Don't Wanna Fall In Love)
6 I Wanna Fly
7 Esta Noche
8 Don't Say Goodbye
9 Stay Forever
10 Possession
11 I Don't Wanna Fall In Love.

Inne informacje: Tutaj...

Wydawnictwo: Universal Music Polska.
Dodaj swoją opinię...
PODYSKUTUJ NA FORUM

Aktualizacja: 23.08.2005

Poprzednie Następne

OPINIE INTERNAUTÓW:

Temat: mandaryna

Opinia: wybacz dziewczyno ale uwazam ze jak juz ktos czegos nie umie to nie umie i sie nie nauczy. ty poprostu nie umiesz spiewac .jestes bardzo sympatyczna i wiele wlacznie ze mna pozazdrosci ci tego ze umiesz tanczyc...ale prosze nie spiewaj ...daj to robic tym co potrafia .pozdro

Podpis: donia

Adres e-mail: [link]

dodano: Piątek, 9 Wrzesień 2005 r.

Temat: nic ważnego

Opinia: siemka,jestes hasdbagewwteguwegaywegyaywge karolcia

Podpis: karolcia

Adres e-mail: [link]

dodano: Sobota, 24 Wrzesień 2005 r.

Temat: Mandaryna

Opinia: gdzie mozna twoja plyte kupic mandarykowy sen
papatki karolcia

Podpis: karolcia

Adres e-mail: [link]

dodano: Sobota, 24 Wrzesień 2005 r.

Temat: To ja Mandaryna

Opinia: Jak się macie bo ja super,moją płyte można kupić wszędzie,boże jak wystąpiłam raz w sopocie to już na mnie nażekają.papatki mandaryna

Podpis: Mandaryna

Adres e-mail: [link]

dodano: Sobota, 24 Wrzesień 2005 r.

Temat: Mandarynka

Opinia: mandaryna jest bardzo fajna i co z tego że nie potrafi śpiewać ale z plejbeku fajne ma piosenki i wogule mandaryna jest najlepsza na Świecie

Podpis: wielka fanka mandaryny

Adres e-mail: natka1414@vp.pl

dodano: Niedziela, 26 Luty 2006 r.

Temat: MANDARYNA

Opinia: Siemka jestem fanka mandaryny bardzo lubie twoje plyty mam prawie wszystkie pozdrowienia

Podpis: Monika :-D

Adres e-mail: [link]

dodano: Środa, 9 Sierpień 2006 r.

Muzyka polska
CO NOWEGO?
STARE, NOWE I NAJNOWSZE
SHOW MUST GO ON!
NA POWAŻNIE
NAJ...LINKI
Muzyka zagraniczna
CO NOWEGO?
STARE, NOWE I NAJNOWSZE
SHOW MUST GO ON!
NA POWAŻNIE
NAJ...LINKI
Muzyczny deser
MUZYKA Z GŁOŚNIKA...
EKRANIZACJA
LISTY PRZEBOJÓW
CHWILA WYTCHNIENIA
NO TO GRAJ
TROCHĘ SOFTU
NA FALI
UJAWNIJ SIĘ
WYWIADY
SZAŁ CIAŁ
PIGUŁKA
Muzyczny odlot
WYDARZENIA KULTURALNE
MODERN ROCK REV.
Listy przebojów
BILLBOARD SINGLES (18.02)

1. ED SHEERAN - Shape Of You

EUROCHART SINGLES (21.02)

1. ED SHEERAN - Shape Of You

UKCHART SINGLES (21.02)

1. ED SHEERAN - Shape Of You

Subskrypcja
ZAREJESTRUJ SIE (NOWY FORMULARZ)
Muzyczne szukanie

 
 
 

Tysiące tanich przedmiotów!
Tysiące tanich przedmiotów!

W górę

DNC | REKLAMA | POCZTA | POMOC | ZUIOP

Wszelkie prawa zastrzeżone - DNC WebDesign 2000 - 2018